Subject: Elektrilevi tööprojekti kooskõlastuse taotlus: Kurtna tee 2, Kiisa
From: "Kubbi Janar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 09:25:32 +0300

Tere

Edsatan avalduse taotlemaks kooskõlastust Transpordiametilt Elektrilevi
projektile.

Janar Kubbi

Projekteerija

Mobiil: +372 56607557

E-mail: janar,[email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn, 10112

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.